Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Само предположение за лигавия слой-ако мастора намазва с някаква грес, за да нахлузи маркуча по-лесно / а греста е петролен продукт /, след време греста почва да разлага гумата. Става едно черно и размекнато, като разложена гума. Затова , както и при тампоните по ходовата част, ако се намазва с грес, трябва да е силиконова или такава грес, която не е петролен продукт. / дали не беше литиева, бяла ? /
    Ама само предполагам, без да съм видял при теб как е.
    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

    Comment


    • #47
      За да нямате такива проблеми, вместо с грес се маже с маргарин маркуча , става перфектно, хем влиза лесно, хем уплътнява добре. Така правя аз.
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:45.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        Не е смазван с нищо. Предния път металната част също бе почистена до метален блясък. При вкарването на маркуча само намокрям с вода...
        Таз лигава гняс е светла като сопол, не е от разложена гума...
        Alfa Romeo 1.8 TS `98
        sigpic

        Comment


        • #49
          Добре де само аз ли си мисля,че там ти изпуска от водната връзка с която стягаш.Купи си стягаща се с отврка тип звезда,натегни и виж дали няма да е ок.

          Comment


          • #50
            Здравейте! Вчера ми се спука маркучът на парното и антифризът ми изтече. Трябва да го сменя. Мислите ми, че този антифриз https://maxcar.bg/dobavki/antifriz/antifreeze-febi-1381 ще ми свърши работа?

            Comment


            • #51
              Какъвто и антифриз да сипеш е все тая. Всички марки на пазара съдържат етиленгликол или негови производни плюс някоя и друга добавка. Важното е да не е менте.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                Какъвто и антифриз да сипеш е все тая. Всички марки на пазара съдържат етиленгликол или негови производни плюс някоя и друга добавка. Важното е да не е менте.
                Не е вярно, че всички съдържат етилен гликол.
                Добрите антифризи съдържат пропилен гликол.
                Етилен гликола е двувалентен алкохол и е силно отровен
                Пропилен гликола е многовалентен алкохол и не е отровен.
                Пропилен гликола не е агресивен към алуминий
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Екстра парафлу ъп-а дето го дават по мануал и го сипах ми е с етилглюкол. Наздраве с .........каквато и да е формулата на ракията.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Не е вярно, че всички съдържат етилен гликол.
                    Добрите антифризи съдържат пропилен гликол.
                    Етилен гликола е двувалентен алкохол и е силно отровен
                    Пропилен гликола е многовалентен алкохол и не е отровен.
                    Пропилен гликола не е агресивен към алуминий
                    Абсолютно съм съгласен, че етиленгликола е отровен, но се предполага, че като свършиш ракията не отвиваш пробката на радиатора за да си налееш и да си допиеш.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                      Абсолютно съм съгласен, че етиленгликола е отровен, но се предполага, че като свършиш ракията не отвиваш пробката на радиатора за да си налееш и да си допиеш.
                      Това няма връзка с твърдението ти, че всичко е етилен гликол.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Това няма връзка с твърдението ти, че всичко е етилен гликол.
                        Така е, но обстоятелството че е отровен не го прави по-неподходящ за използване.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                          Така е, но обстоятелството че е отровен не го прави по-неподходящ за използване.
                          Това че е етилен гликол го прави неподходящ за алуминий, сменяте радиатори, слагате такъв антифриз и те се пробиват защото не са от мед, а от алуминий.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Това че е етилен гликол го прави неподходящ за алуминий, сменяте радиатори, слагате такъв антифриз и те се пробиват защото не са от мед, а от алуминий.
                            Аха. Значи щом не е подходящ за алуминий, то да разбираме, че всичко що е то алуминий в Алфите би се пробило със заводския антифриз?
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Аха. Значи щом не е подходящ за алуминий, то да разбираме, че всичко що е то алуминий в Алфите би се пробило със заводския антифриз?
                              Предполагам че си виждал радиатор за охладителната система и такъв за парното и колко са тънки алуминиевите тръбички. Радиатори, които са сравнително евтини и изцяло от алуминий.
                              Не знаете за очевидни и доказани неща или просто се правите на интересни?
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Предполагам че си виждал радиатор за охладителната система и такъв за парното и колко са тънки алуминиевите тръбички. Радиатори, които са сравнително евтини и изцяло от алуминий.
                                Не знаете за очевидни и доказани неща или просто се правите на интересни?
                                Добре де, кой се прави на интересен не мога да схвана тук.
                                Значи има конспирация и тия от Алфа наливат неподходящ антифриз в завода, за да може радиаторите да се пробиват масово, за да може да продават след това резервни части повече. Това ли е логиката?
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X